Saturday, May 8, 2010

koleksi kek

Umairah

maira, akim n ariq ( sapa lak yg menumpang kat sblh tu..)

Aku pakaikan semua hiasan..


kek blueberry fresh cream

Semasa besday umairah baby cute aku, anak sedara ku akim n ariq..
Selamat hari lahir sayang..thn nie umi..mak ngah akan berusaha wat kek yg lbh cantik lg



Besday zahirulhaq..



comotnye..tapi masih lg blh di makan



Sepanjang mendiamkan diri ..aku tlh buat bbrp kek utk besday anak2 aku ..mula2 malu juga tapi krn aku tahu aku dpt menghasilkan kek yg sedap n halal..sbg tanda kasih syg .. aku tahu aku bukan pendeco kek yg kreatif..berseni..aku cemburu..tapi aku harus terima hakikat..segala kekurangan pasti ade kelebihan..Allah mengetahui segala2nye
Kawan2 aku di fb semuanye kata aku ade bakat terpendam..mgk klu di beri peluang n latihan aku akan berjaya juga..tapi buat masa ini..aku harus menumpukan kpd anak2 aku..
resepi semua aku dh tau cuma teknik mendeco je..klu aku rajin mencuba tiap2 hari InsyaAllah aku akan berjaya juga..jgn putus asa..








No comments: