Monday, January 3, 2011

2011..tiada perancangan

2011..tiada perancangan..cuma berdoa Allah memberikan kami segala kerahmatan..keberkatan..keredhaan kpd Kami sekeluarga,

Saya telah ambil keputusan utk slowkn business roti homemade krn komitmen kpd pelajaran anak2 lg penting..

Ctno tunggu result Spm..skrg dh bekerja di Kedai kek SDS di Taman Bukit Kempas..semoga dia akan belajar erti susah payah mencari duit..saya berdoa dia akan memperolehi keputusan yg cemerlang dlm SPM 2010..dpt sambung study ke mana2 IPTA.. InsyaAllah

Nur nadirah..alhamdulillah..23/12/2010..dia dpt 8A dlm PMR..antara 11 org pelajar terbaik di Sek.Impian Emas.. skrg berada di kelas ting.4 aliran sains..saya berdoa..dia akan mendpt peluang melanjutkn pelajarn di sekolah menengah asrama penuh..Insya Allah..

Haq..skrg ting.2..dia amat berlainan dgn adiknye Harraz..terlalu pendiam..tapi kdg2 sikapnye blh mencabar kesabaran saya sbg umminye..saya berdoa..dia dpt belajar bersungguh2 di Sek.Men.Agama An-Nur Benut Pontian..

Harraz..si anakku yg becok mulutnye..kdg2 pening dgn karenah nye..kuat menjawab..entah le..tp dia okey krn berani..berdikari.. ummi doakan Harraz dpt sesuaikn diri dgn pelajaran darjah 4 yg begitu byk subjeknye..

Ourratu ain@ umairah si buah hatiku..skrg berada di Tadika.. alhamdulillah spt Harraz..saya tak menunggu dia..tidak menangis..begitu gembira dgn suasana baru..saya berdoa..umairah akan mengikuti jejak2 kakaknye heheh..abgnye mgk blm tiba masa nye utk menunjukkn kemajuan..saya yakin masa itu akan tiba juga

Umminye dan business..saya akan membuat pengorbanan.. anak2 lg ptg utk segalanye..bukan tak mahu meneruskn business cuma pelahankn rentak..pemintaan sentiasa ade..tgh terfikir..perlukah mencari pembantu? entah le..hanya mampu berdoa yg baik2 saja dr Allah SWT..

Abahnye..tetap dgn kerja sbg Juru teknik di S'pore.. dia lah segalan2y bg kami..terima kasih Ya Allah dgn kurniaan Mu kpd kami..

Amin..

No comments: