Sunday, February 13, 2011

Alhamdulillah

Tadi semasa berbual dgn Awin..dia kata dpt tender katering utk aneka cheesetart di Singapore..maknaye dlm bulan 3 ..setiap minggu saya akan menyiapkn tempahan katering dr pihak mereka..apa yg boleh sekarang..saya berdoa agar segala2nye di permudahkan Allah..saya berharap..wlpn sesibuk mana saya dpt meluangkan masa utk keluarga..melihat mrk menyiapkn kerja sekolah..menyediakan menu masakan dan roti2 kegemaran mereka..melayan mrk ..membawa mrk berjalan2..

Saya berusah utk menaikn taraf ekonomi keluarga..sejarah lama di tipu org sehingga berpindah ke taman baru ..mmg membawa rahmat dr Allah..DIA membuka rezeki saya dlm business ini..

dr tak tau pasal business ..saya menapak sedikit demi sdkt.. semua nye saya belajar sdri..

bila berchat dlm fb..ramai yg bertanya pasal lorekan cistat saya..cukup lah saya cakap..biarlh lorekan itu menjadi trademark cistat saya..rezeki saya..bukan saya kedekut tetapi itu ilham dr Allah kpd saya slp 2 thn membuat cistat..begitu sukar nk menerangkn kpd mrk..betapa perit usaha saya selama nie..usaha kene berterusan bukan utk memajukn diri sdri

saya berdoa..agar business cistat n roti saya berkembang..saya perlukan pembantu tetapi saya blm terdaya skrg sbb byk pekara yg harus di fikirkan

saya berdoa agar Allah memberkati..merahmati segalanye,..Amin

No comments: