Sunday, February 20, 2011

Muffin.: 50bj oder dr Awin





Muffin

sebiji : RM1


Awin oder sempena kenduri anak sedara dia..wat akikah di BBU..mula2 oder 30bj..last minute bertambh lg 20bj...alhamdulillah

Slp pulang dr anta cistat ke rumah Nurul..saya pergi ke Maslee n Giant belanja barang..pastu singgah makan ..betul2 lapar..saya mmg tak makan nasik dr pagi..hehe..kurus pn tak juga..takpelah..asalkan saya sihat..

saya bangun pukul 5pagi ..itu pn suami saya yg kejutkan ..alarm hp berbunyi berkali2..betul2 penat saya semalam..

saya mengadun mufiin..membakar 50bj..siap pkl 6.30 pagi..saya tinggalkn kejb utk mandi n solat subuh..dan siap 100% dgn packing pkl 7.30 pagi..

saya tinggalkan diatas tembok rumah sbb pkl 9.30 pagi saya sudah bertolak ke singapore..menziarah anak sedara hubby yg br keluardr hospital..

kdg2 saya berfikir mmg tak bedaya membuat segala2nye.. tapi Allah ade bersama2 saya..saya berdoa agar DIA mempermudahkn segala urusan saya

saya berusaha utk mempermudahkn urusanAllah.maknaye klu time solat..saya berusaha utk tepati waktu..

kdg2 saya rasa berdosa sgt2 kat Allah...semoga dia ampunkan dosa saya..hambaNYA yg hina ini..Amin..

No comments: