Sunday, February 20, 2011

Oder dr Nurul : 600bj





Nurul oder :

8 kotak b.berry cistat ( 400bj)
2 kotak coklat cistat (100bj)
2 kotak coklat + b.bery ( 100bj)

Total : 600bj


Nurul hantar sms pd hari khamis..tya boleh tak amb oder cistat..nak hari sabtu..saya ingatkn sekotak 2..sbb saya dh ade plan nk menumpang jualan di hari sukan Srih..rupa2nye dia oder 12 kotak : 600bj..walaupun terkejut ..saya terima oder nurul sbg rezeki saya..

slp siapkn oder awin pd petang jumaat..saya mmg penat sgt..tak terdaya nk sambung buat cistat..lagi2 dgn kerja sbg driver..ambl anak sekolah..anta anak berkerja..

saya mulakan oder nurul pd sabtu pagi..dr pkl 9 pagi hingga 8 .00 malam baru semuanye siap..saya hanya berhenti utk solat n makan saja..

saya masak spageti..mmg saya takde selera nk jamah sbb saya mmg tak suka daging..

saya teruskan buat cistat.. tiba2 pkl 6 ptg..urat di belakang bahu kanan saya berdenyut2..pedih mcm terluka..saya berdoa byk2katAllahagar dia permudahkan kerja saya..

alhamdulillah, saya sampai rumah nurul pkl 8.45 malam..

rezeki Alllah bagi nie..saya guna utk rolling modal..saya borong butter sehingga 40 ketul..dan saya guna utk beli brg2 spt ikan dll utk masakan saya..

walaupun penat tak terkata..saya bersyukur dgn rezeki yg Allah berikan ini..nikmatnye tak terkata..

No comments: